Igår var det MIN dag :D

Igår fyllde jag alltså 17 år!
Fick massa saker !
Men favorit presenten var såklart från Simon! <3
En underbart fin Yankee Candle ljuslykta, eller ja man lägger en vax kaka i "koppen" så det heter väl inte riktigt ljus lykta men men!
3 st olika dofter fick jag med , sitter just nu och fyller rummet med underbara sunrise doften!
och sista presenten är en romantisk kväll med middag på restaurang, film och nånting mer och massa mys :)<3


Hade en underbar födelsedag =)
Orkar inte skriva vad jag fick mer , lägger kanske upp bild sen :)
Sov hos älskling med :)
Idag torsdag hade vi som vanligt bara en lektion , Film , imorgon står hästinsläpp på schemat!
Jag vet att jag varit dålig med bloggandet.. Men så blir det ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♣ Namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Kommentar:

Trackback